Nowości
Kosmos 450x270 cm- ścieżka edukacyjna
Kosmos 450x270 cm- ścieżka edukacyjna
1 200,00 zł
szt.
Las - ścieżka edukacyjna
Las - ścieżka edukacyjna
900,00 zł
szt.
Ninja 400x240 cm - ścieżka edukacyjna
Ninja 400x240 cm - ścieżka edukacyjna
900,00 zł
szt.
Piony do chińczyka na matach 16 szt.
Piony do chińczyka na matach 16 szt.
170,00 zł
szt.
Klasy kolorowe - naklejka podłogowa
Klasy kolorowe - naklejka podłogowa
500,00 zł
szt.
Znaki drogowe mini z montażem
Znaki drogowe mini z montażem
500,00 zł
szt.
TipTop2 650x85 cm - gry podwórkowe jump
TipTop2 650x85 cm - gry podwórkowe jump
600,00 zł
szt.
TipTop1 325x85 cm - gry podwórkowe jump
TipTop1 325x85 cm - gry podwórkowe jump
300,00 zł
szt.
Slalom2 550x50 cm - gry podwórkowe jump
Slalom2 550x50 cm - gry podwórkowe jump
250,00 zł
szt.
Slalom1 550x20 cm - gry podwórkowe jump
Slalom1 550x20 cm - gry podwórkowe jump
250,00 zł
szt.
Obręcze4 600x100 cm - gry podwórkowe jump
Obręcze4 600x100 cm - gry podwórkowe jump
1 500,00 zł
szt.
Obręcze3 450x100 cm - gry podwórkowe jump
Obręcze3 450x100 cm - gry podwórkowe jump
1 450,00 zł
szt.
Obręcze2 700x100 cm - gry podwórkowe jump
Obręcze2 700x100 cm - gry podwórkowe jump
1 750,00 zł
szt.
Obręcze1 450x100 cm - gry podwórkowe jump
Obręcze1 450x100 cm - gry podwórkowe jump
1 450,00 zł
szt.
Drabinki3 670x100 cm - gry podwórkowe jump
Drabinki3 670x100 cm - gry podwórkowe jump
1 000,00 zł
szt.

Alfabet 250x250 cm - gra podwórkowa

Dostępność: dostępny na zamówienie
Cena: 3 500,00 zł 3500.00
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Producent: 9dots.pl
Kod produktu: gp01

Opis

Alfabet to unikatowa gra podwórkowa rozrywkowo - edukacyjna (dawniej ślimak), która w nowatorski sposób pomaga dziecku w przyswojeniu podstawowej i bardzo ważnej umiejętności jaką jest znajomość alfabetu. Może również służyć starszym dzieciom jako narzędzie dydaktyczne do nauki słowotwórstwa, zasad ortografii czy gramatyki. Dobierz rym Sędzia wskazuje któregoś z uczestników. Podaje wyraz, do którego natychmiast trzeba podać rym np. kot - płot. Wskazany gracz musi szybko wstać i natychmiast dać odpowiedź skacząc dany rym na polach alfabetu. Gracz, który trzykrotnie nie będzie umiał podać rymu, odpada z gry. Przymiotniki Jeden z graczy szybko wyskakuje po alfabecie różne litery. Druga osoba stojąc tyłem mówi stop. Na jaką literę padnie podskok gracza to drugi gracz z przeciwnej drużyny ma 9 sekund, żeby podać minimum trzy przymiotniki określające tą literę. Przykładowo: A - anielski, atrakcyjny, akrobatyczny. Pojedynek na słowa Dwóch graczy z przeciwnych drużyn znajduje się na dowolnym polu. Zadaniem jest pojedynek polegający na wyskakiwaniu wyrazów o znaczeniu przeciwstawnym tzw. antonimy. Przykładowo: chudy- gruby, krótki- długi, ładny- brzydki, biały-czarny. Kto się pomyli i szybko nie zareaguje odpada z gry. Wygrywa drużyna, która pozostanie z największą grupą zawodników. Skoczne literki Jedna drużyna przedstawia drugiej jak najdłuższy wyraz. Gracz stając na skraju planszy musi ten wyraz przeliterować i rzucać z precyzją woreczkiem na kolejne, występujące w słowie litery. Przykładowo słowo: analfabeta. Gracz wrzuca woreczek na literę a podchodzi do tego miejsca i z tego miejsca wyrzuca woreczek do kolejnej litery, w tym przypadku n i tak do końca wyrazu. Czasami literki będą obok siebie, a czasami w sporym oddaleniu. Liczy się czas, precyzja i brak błędów podczas literowania. Zalecamy pobranie aplikacji stoper.

Skorzystaj z aplikacji: http://www.9dots.pl/click-and-play/stoper

 https://www.facebook.com/strefygier/ 

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (1)

27 kwietnia 2019

Gry podwórkowe są super dzieciaki w naszej szkole oszalały na ich punkcie

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl