Nowości
Kosmos 450x270 cm- ścieżka edukacyjna
Kosmos 450x270 cm- ścieżka edukacyjna
1 200,00 zł
szt.
Las - ścieżka edukacyjna
Las - ścieżka edukacyjna
900,00 zł
szt.
Ninja 400x240 cm - ścieżka edukacyjna
Ninja 400x240 cm - ścieżka edukacyjna
900,00 zł
szt.
Piony do chińczyka na matach 16 szt.
Piony do chińczyka na matach 16 szt.
170,00 zł
szt.
Klasy kolorowe - naklejka podłogowa
Klasy kolorowe - naklejka podłogowa
500,00 zł
szt.
Znaki drogowe mini z montażem
Znaki drogowe mini z montażem
500,00 zł
szt.
TipTop2 650x85 cm - gry podwórkowe jump
TipTop2 650x85 cm - gry podwórkowe jump
600,00 zł
szt.
TipTop1 325x85 cm - gry podwórkowe jump
TipTop1 325x85 cm - gry podwórkowe jump
300,00 zł
szt.
Slalom2 550x50 cm - gry podwórkowe jump
Slalom2 550x50 cm - gry podwórkowe jump
250,00 zł
szt.
Slalom1 550x20 cm - gry podwórkowe jump
Slalom1 550x20 cm - gry podwórkowe jump
250,00 zł
szt.
Obręcze4 600x100 cm - gry podwórkowe jump
Obręcze4 600x100 cm - gry podwórkowe jump
1 500,00 zł
szt.
Obręcze3 450x100 cm - gry podwórkowe jump
Obręcze3 450x100 cm - gry podwórkowe jump
1 450,00 zł
szt.
Obręcze2 700x100 cm - gry podwórkowe jump
Obręcze2 700x100 cm - gry podwórkowe jump
1 750,00 zł
szt.
Obręcze1 450x100 cm - gry podwórkowe jump
Obręcze1 450x100 cm - gry podwórkowe jump
1 450,00 zł
szt.
Drabinki3 670x100 cm - gry podwórkowe jump
Drabinki3 670x100 cm - gry podwórkowe jump
1 000,00 zł
szt.

Alfabet wąż 120x700 cm - gra podwórkowa

Dostępność: dostępny na zamówienie
Cena: 3 000,00 zł 3000.00
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Producent: strefygier.pl
Kod produktu: gp03

Opis

Alfabet to unikatowa gra rozrywkowo - edukacyjna, która w nowatorski sposób pomaga dziecku w przyswojeniu podstawowej i bardzo ważnej umiejętności jaką jest znajomość alfabetu. Może również służyć starszym dzieciom jako narzędzie dydaktyczne do nauki słowotwórstwa, zasad ortografii czy gramatyki. (nowa wersja gry żmija, gąsienica). Alfabet Zadaniem uczestników jest przejście planszy skacząc kolejno litery od A do Z. Dla utrudnienia można wprowadzić dodatkowe zasady, np. na polach z samogłoską należy klasnąć.  Państwa miasta Lider skacze na dowolną literę jednocześnie podając kategorie (państwo, miasto, zawód, zwierzę, roślina, rzecz, sport, film, muzyka, bajka itp.) Zadaniem uczestników jest jak najszybsze znalezienie jak największej ilości słów. Innym wariantem gry może być przeliterowanie na planszy przez lidera słowa wskazanego przez uczestników. Skacząc na pole z ostatnia literą lider podaje następna kategorę wyrazów. Dziewięć słów Celem gry jest stworzenie ułożenie sensownego zdania z 9 słów zaczynających się na kolejno wylosowane litery. Wybrana osoba staje tyłem do planszy i rzuca woreczkiem za siebie. Od litery na którą upadł woreczek (za wyjątkiem polskich znaków) zaczyna się opowieść.

 https://www.facebook.com/strefygier/

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl