Nowości
Kosmos 450x270 cm- ścieżka edukacyjna
Kosmos 450x270 cm- ścieżka edukacyjna
1 200,00 zł
szt.
Las - ścieżka edukacyjna
Las - ścieżka edukacyjna
900,00 zł
szt.
Ninja 400x240 cm - ścieżka edukacyjna
Ninja 400x240 cm - ścieżka edukacyjna
900,00 zł
szt.
Piony do chińczyka na matach 16 szt.
Piony do chińczyka na matach 16 szt.
170,00 zł
szt.
Klasy kolorowe - naklejka podłogowa
Klasy kolorowe - naklejka podłogowa
500,00 zł
szt.
Znaki drogowe mini z montażem
Znaki drogowe mini z montażem
500,00 zł
szt.
TipTop2 650x85 cm - gry podwórkowe jump
TipTop2 650x85 cm - gry podwórkowe jump
600,00 zł
szt.
TipTop1 325x85 cm - gry podwórkowe jump
TipTop1 325x85 cm - gry podwórkowe jump
300,00 zł
szt.
Slalom2 550x50 cm - gry podwórkowe jump
Slalom2 550x50 cm - gry podwórkowe jump
250,00 zł
szt.
Slalom1 550x20 cm - gry podwórkowe jump
Slalom1 550x20 cm - gry podwórkowe jump
250,00 zł
szt.
Obręcze4 600x100 cm - gry podwórkowe jump
Obręcze4 600x100 cm - gry podwórkowe jump
1 500,00 zł
szt.
Obręcze3 450x100 cm - gry podwórkowe jump
Obręcze3 450x100 cm - gry podwórkowe jump
1 450,00 zł
szt.
Obręcze2 700x100 cm - gry podwórkowe jump
Obręcze2 700x100 cm - gry podwórkowe jump
1 750,00 zł
szt.
Obręcze1 450x100 cm - gry podwórkowe jump
Obręcze1 450x100 cm - gry podwórkowe jump
1 450,00 zł
szt.
Drabinki3 670x100 cm - gry podwórkowe jump
Drabinki3 670x100 cm - gry podwórkowe jump
1 000,00 zł
szt.

Kalkulator 150x190 cm - gra podwórkowa

Dostępność: dostępny na zamówienie
Cena: 3 000,00 zł 3000.00
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Producent: strefygier.pl
Kod produktu: gp08

Opis

Kalkulator to gra matematyczna. Stanowi doskonałą pomoc edukacyjną przy pierwszych krokach w nauce liczb, zasad działań czy też równań. (dawniej gra żółw) Zadaniami na planszy mogą być różne obliczenia, np. prowadzący podaje liczbę (np.100), a zadaniem uczestnika jest skoczyć po polach kalkulatora aby otrzymać ten wynik np. (10x10). Plus i minus Sędzia podaje przykładowo liczbę 25. Uczestnicy kolejno skaczą po polach z cyframi i działaniami, tak by uzyskać wskazany wynik. Odpada ten gracz, który nie będzie już wiedział, jakie działanie zastosować, bowiem nie może się nic powtórzyć z działań i cyfr, które zastosowali poprzedni gracze. Pojedynek Gracze walczą jeden na jednego lub grupa przeciwko grupie. Gracz wyskakuje na kalkulatorze dowolną liczbę. Przeciwnik musi skakać po odpowiednich polach z cyframi i działaniami tak by uzyskać wskazany wynik. Następnie zamieniają się rolami. Dla utrudnienia można wyznaczyć określone polecenie. Przykładowo wynik musi być skutkiem: mnożenia, dodawania, odejmowania czy dzielenia. Data Drużyna losuje karteczkę z zadaniem. Na kartce wypisane są znane daty historyczne, bądź znane liczby czy daty z życia szkoły, klasy itp. Gracz musi w przeciągu 9 sekund od odczytania pytania wyskoczyć datę, czy też liczbę na kalkulatorze. Przykładowo: data Bitwy Pod Grunwaldem, dzisiejsza data, swoje urodziny itp. Wygrywa drużyna, która ma najlepszą pamięć jak i potrafi to działanie na kalkulatorze zaprezentować. Zagadka dla starszych
Z dziewięciu cyfr 1,2,3…9 trzeba wyskoczyć takie cyfry, tak żeby suma ich dawała 100. Cyfry muszą występować w naturalnej kolejności od 1 do 9 i w tym przypadku jest aż 10 takich możliwości, gdzie najmniej między cyframi daje się trzy znaki a najwięcej siedem. Iloraz Prowadzący podaje liczbę, podzielną przez co najmniej 3 cyfry. Dwie drużyny muszą jak najszybciej stanąć na ilorazach wyżej wymienionej. Która drużyna szybciej rozstawi się na planszy - wygrywa. Przykład: 123-45-67+89=100; 1+2+3+4+5+6+78+9=100

Skorzystaj z akcesoriów: https://strefygier.pl/akcesoria

 https://www.facebook.com/strefygier/

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl