Informacje w podsumowaniu zamówienia

Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży. Sprzedawca będzie informował na wskazany adres e-mail o postępach w jego realizacji.

Kalkulator

Termin realizacji: zgodnie z harmonogramem montaży
Cena: 3 000,00 zł 3000.00
brutto
ilość szt.
dodaj do obserwowanych
Pin It

Opis

Kalkulator 150x190 cm - gra podwórkowa

To gra matematyczna, tabliczka mnożenia. Stanowi doskonałą pomoc edukacyjną przy pierwszych krokach w nauce liczb, zasad działań czy też równań. (dawniej gra żółw) Zadaniami na planszy mogą być różne obliczenia, np. prowadzący podaje liczbę (np.100), a zadaniem uczestnika jest skoczyć po polach kalkulatora, aby otrzymać ten wynik np. (10x10). Plus i minus Sędzia podaje przykładowo liczbę 25. Uczestnicy kolejno skaczą po polach z cyframi i działaniami, tak by uzyskać wskazany wynik. Odpada ten gracz, który nie będzie już wiedział, jakie działanie zastosować, bowiem nie może się nic powtórzyć z działań i cyfr, które zastosowali poprzedni gracze. Pojedynek Gracze walczą jeden na jednego lub grupa przeciwko grupie. Gracz wyskakuje na kalkulatorze dowolną liczbę. Przeciwnik musi skakać po odpowiednich polach z cyframi i działaniami tak by uzyskać wskazany wynik. Następnie zamieniają się rolami. Dla utrudnienia można wyznaczyć określone polecenie. Przykładowo wynik musi być skutkiem: mnożenia, dodawania, odejmowania czy dzielenia. Data Drużyna losuje karteczkę z zadaniem. Na kartce wypisane są znane daty historyczne bądź znane liczby czy daty z życia szkoły, klasy itp. Gracz musi w przeciągu 9 sekund od odczytania pytania wyskoczyć datę, czy też liczbę na kalkulatorze. Przykładowo: data Bitwy Pod Grunwaldem, dzisiejsza data, swoje urodziny itp. Wygrywa drużyna, która ma najlepszą pamięć jak i potrafi to działanie na kalkulatorze zaprezentować. Zagadka dla starszych Z dziewięciu cyfr 1,2,3…9 trzeba wyskoczyć takie cyfry, tak żeby suma ich dawała 100. Cyfry muszą występować w naturalnej kolejności od 1 do 9 i w tym przypadku jest aż 10 takich możliwości, gdzie najmniej między cyframi daje się trzy znaki a najwięcej siedem. Iloraz Prowadzący podaje liczbę, podzielną przez co najmniej 3 cyfry. Dwie drużyny muszą jak najszybciej stanąć na ilorazach wyżej wymienionej. Która drużyna szybciej rozstawi się na planszy - wygrywa. Przykład: 123-45-67+89=100; 1+2+3+4+5+6+78+9=100

Przeznaczenie na zewnątrz: oznakowanie w strefach powolnego ruchu pieszych tj. boiska, chodniki, alejki, ogrody, parki, place
Materiał: farba lub masa termoplastyczna
Rodzaj nawierzchni - zastosowano do niej odpowiednio technologię:
- kostka brukowa, beton, sztuczna nawierzchnia - malowanie specjalistyczną trwałą farbą,
- asfalt (masa bitumiczna), asfaltobeton - masa termoplastyczna.
Certyfikat: Deklaracja zgodności.
Gwarancja: 3 lata

Akcesoria: możliwość skompletowania z akcesoriami - strefygier.pl/akcesoria
Aplikacja online: muzyka, stoper, losowanie twistera i kostki - 9dots.pl/click-and-play 

Dane techniczne

Wymiary 150x190 cm

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl