Rakieta 250x370 cm - gra podwórkowa

Cena z montażem od: 3 000,00 zł 3000.00
ilość szt.
Ocena: 5
Producent: 9dots.pl
Kod produktu: gp34

Opis

INSTRUKCJA GRY

Klasy Rakieta Planety to nowatorski i abstrakcyjny wariant tradycyjnej gry w klasy składający się z 18 kolorowych trójkątów, tworzących kosmiczny, intrygujący wzór. Gra zawiera plansze ze słońcem i planetami, które stanowią dodatkowe pola do gry, rozwijania wyobraźni, tworzenia własnych scenariuszy oraz umożliwiają dzieciom przeżycie wielu wspaniałych przygód. Gra może służyć również do nauki nazw planet, ich kolejności od słońca, oraz wielu innych zabaw, od gier w kole (słońcu) począwszy. W razie potrzeby zagospodarowania większej ilości miejsca na podwórku/boisku - istnieje możliwość poszerzenia standardowej wersji gry o dodatkową “Galaktykę”. Dzięki zwiększonej liczbie trójkątów umożliwia zabawę liczniejszej grupie dzieci - na większych przestrzeniach, (nowa wersja rakieta mała, duża)

Idealnie sprawdza się na boiskach, placach zabaw oraz parkach. Dodatkiem do gry są 32 gwiazdy, stwarzające kolejne pola do wymyślania coraz to nowszych, kreatywnych zabaw. To skuteczny sposób na nudę!

Skorzystaj z akcesoriów: http://www.9dots.pl/akcesoria/woreczki-sensoryczne.html

Skorzystaj z aplikacji: http://www.9dots.pl/click-and-play/kostka

Gra w klasy to jedna z najprostszych i najbardziej popularnych zabaw dla dwojga lub więcej dzieci. Rozwija gibkość, koordynację ruchową oraz zręczność.

Zabawa polega na umiejętnym przejściu ośmiu pól grzybka. Dwie lub więcej osób stojących naprzeciw siebie rozpoczyna grę rzucając woreczkiem na pola 1, a następnie przeskakują kolejne pola klas omijając miejsca zajęte przez woreczek. Wracając muszą zatrzymać się przed zajętym polem, zabrać woreczek a następnie je przeskoczyć. Po zeskoczeniu z planszy, uczestnicy rzucają woreczki na kolejne miejsca i tak dalej, aż dotrą do ostatniego pola. Kiedy gracz się pomyli: nie trafi woreczkiem we właściwe pole, stanie na linii, nadepnie na pole zajęte woreczkiem, zapomni zatrzymać się i zabrać woreczek - traci swoją kolejkę i grę rozpoczyna następna osoba. Każdy uczestnik kontynuuje grę od miejsca w którym popełnił błąd. Wygrywa ten kto pierwszy zaliczy wszystkie klasy.

Fosa
Wskazane przez prowadzącego, bądź wylosowane (kostką) pole/pola należy ominąć. Pola można oznaczyć woreczkami, bądź w trudniejszym wariancie zapamiętać.

Klasy Memo
Uczestnicy zabawy startują z pola nr 9. Wykonują kolejno skoki, na poszczególne pola według wcześniej ustalonych reguł. Przykładowo: pole 1 - skok na jednej nodze, pole 2 - skok na dwóch złączonych nogach, pole 3 - skok z rękami nad głową, pole 4 - skok z klaśnięciem, pole 5 - skok w przysiadzie, itp. Liczy się zdolność zapamiętywania, czas i precyzja.

Urozmaicić grę można również przez:

  • Skoki na jednej nodze.
  • Skoki na obu nogach ze złączonymi stopami.
  • Skoki na obu nogach skrzyżowanych.
  • Skoki przeplatane - raz lewą, a raz prawą nogą.
  • Skoki tylko na pola parzyste lub nieparzyste.
  • Rzuty woreczkiem i skoki po wylosowanych kostką polach.

 

Info:
Chcąc zakupić grę podwórkową kupujący musi zapewnić utwardzone podłoże (kostka brukowa, asfalt, beton). Zalecamy oczyścić nawierzchnię z pleśni, mchu, roślin oraz z zabrudzenia.

Jak zdecydują się Państwo na zakup gier podwórkowych należy skontaktować się ze sprzedawcą w celu umówienia terminu realizacji. Termin realizacji zależy od dostępności produktu i warunków atmosferycznych umożliwiających montaż. Czas realizacji do 30 dni w okresie od kwietnia do października. W okresie zimowym można składać zamówienia na dostawę i realizację na przyszły sezon. Czas montażu 1-2 dni. Podana cena gry zawiera 23 % podatek VAT.

Prosimy zapytania o nasze produkty również ze starej kolekcji oraz o ich dostępność, formy płatności, terminy montaży, kierować na email: marketing@kreatywnestrefygier.pl  tel. 786 859 888

 https://www.facebook.com/kreatywnestrefygier/

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl