Informacje w podsumowaniu zamówienia

Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży. Sprzedawca będzie informował na wskazany adres e-mail o postępach w jego realizacji.

Alfabet

Termin realizacji: zgodnie z harmonogramem montaży
Cena: 3 500,00 zł 3500.00
brutto
ilość szt.
dodaj do obserwowanych
Pin It

Opis

Alfabet 250x250 cm - gra podwórkowa

To unikatowa gra podwórkowa rozrywkowo - edukacyjna (dawniej ślimak), która w nowatorski sposób pomaga dziecku w przyswojeniu podstawowej i bardzo ważnej umiejętności jaką jest znajomość alfabetu. Może również służyć starszym dzieciom jako narzędzie dydaktyczne do nauki słowotwórstwa, zasad ortografii czy gramatyki. Dobierz rym Sędzia wskazuje któregoś z uczestników. Podaje wyraz, do którego natychmiast trzeba podać rym np. kot - płot. Wskazany gracz musi szybko wstać i natychmiast dać odpowiedź skacząc dany rym na polach alfabetu. Gracz, który trzykrotnie nie będzie umiał podać rymu, odpada z gry. Przymiotniki Jeden z graczy szybko wyskakuje po alfabecie różne litery. Druga osoba stojąc tyłem mówi stop. Na jaką literę padnie podskok gracza to drugi gracz z przeciwnej drużyny ma 9 sekund, żeby podać minimum trzy przymiotniki określające tą literę. Przykładowo: A - anielski, atrakcyjny, akrobatyczny. Pojedynek na słowa Dwóch graczy z przeciwnych drużyn znajduje się na dowolnym polu. Zadaniem jest pojedynek polegający na wyskakiwaniu wyrazów o znaczeniu przeciwstawnym tzw. antonimy. Przykładowo: chudy- gruby, krótki- długi, ładny- brzydki, biały-czarny. Kto się pomyli i szybko nie zareaguje odpada z gry. Wygrywa drużyna, która pozostanie z największą grupą zawodników. Skoczne literki Jedna drużyna przedstawia drugiej jak najdłuższy wyraz. Gracz stając na skraju planszy musi ten wyraz przeliterować i rzucać z precyzją woreczkiem na kolejne, występujące w słowie litery. Przykładowo słowo: analfabeta. Gracz wrzuca woreczek na literę a podchodzi do tego miejsca i z tego miejsca wyrzuca woreczek do kolejnej litery, w tym przypadku n i tak do końca wyrazu. Czasami literki będą obok siebie, a czasami w sporym oddaleniu. Liczy się czas, precyzja i brak błędów podczas literowania. Zalecamy pobranie aplikacji stoper.

Producent: 9dots Sp. z o.o., ul. Sosnowa 5, 44-203 Rybnik, NIP 6423234168 biuro@9dots.pl
Rodzaj produktu: gra podwórkowa.
Rodzaj materiału zastosowano w zależności od rodzaju nawierzchni: dwuskładnikowa farba poliuretanowa
(zastosowanie na: beton, asfalt, kostka betonowa) lub masa termoplastyczna Premark (tylko zastosowanie na asfalt).
Przeznaczenie: oznakowanie w strefach powolnego ruchu pieszych
tj. boiska, chodniki, alejki, ogrody, parki, place

Certyfikat: Deklaracja zgodności.

Akcesoria: możliwość skompletowania z akcesoriami - strefygier.pl/akcesoria
Aplikacja online: muzyka, stoper, losowanie twistera i kostki - 9dots.pl/click-and-play 

Dane techniczne

Wymiary 250x250 cm

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl