Zwroty i reklamacje

ZWROTY
Produkt jest niezgodny z opisem

Jeśli towar jest niezgodny z opisem, zgłoś to bezpośrednio do Nas na nasz adres e-mail: biuro@strefygier.pl i BOK tel. 786 859 888. Skontaktujemy się niezwłocznie w celu ustalenia dalszego postępowania.

Chcesz zwrócić produkt
Chęć zwrotu zgłoś Nam w formie oświadczenia (najlepiej pisemnie, na przykład emailem biuro@strefygier.pl) w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Przedmiot odeślij w ciągu kolejnych 14 dni od złożenia oświadczenia. Powinniśmy zwrócić Ci środki w ciągu 14 dni od Twojego oświadczenia, jednak możemy się wstrzymać do czasu, aż otrzymamy zwracany produkt.

Koszty odesłania produktu
Jeśli odstąpisz od umowy bez podania przyczyny, koszt odesłania towaru będzie spoczywał na Tobie. Zwrócimy Ci jednak koszt pierwszej przesyłki, w wysokości najtańszej opcji, która była dostępna w ofercie.

REKLAMACJE
Produkt jest uszkodzony

Jeśli produkt dotarł do Ciebie uszkodzony, możesz poinformować Nas o tym i żądać naprawy lub wymiany na produkt wolny od wad. Zgłoś na nasz adres e-mail: biuro@strefygier.pl i BOK tel. 786 859 888. Jeśli nie będziemy w stanie naprawić lub wymienić produktu, możemy zwrócić Ci środki lub zaproponować, że zatrzymasz towar, a My zwrócimy Tobie część środków.

Koszty odesłania produktu
Jeśli uznamy Twoją reklamację, zwrócimy Ci wszystkie koszty związane z tym zakupem.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl